Thursday, September 13, 2012

ALPHA LIPID SD11 - FAHAMKAN BETUL-BETUL DIET DENGAN ALSD11


1. Badan Jadi GEMUK disebabkan LEBIHAN INSULIN (karbohidrat & gula) dalam badan.

2. Insulin di perlukan dalam badan sebagai sumber tenaga bagi activiti harian kite seperti berjalan, bersenam dan lain-lain lagi. Badan hanya perlukan sejumlah insulin yg cukup2 untuk aktiviti2 tersebut. Insulin yg berlebihan akan di simpan dalam badan sebagai LEMAK.

3. Sebab tu dalam program diet ni kami syorkan supaya pengguna2 hanya boleh ambik 35gm carbo dan gula dalam masa 1 hari sepanjang tempoh berdiet untuk kurangkan kehadiran insulin berlebihan dalam badan.

4. Apabila badan mengalami kekurangan sumber tenaga untuk melakukan activiti harian, badan akan mula MEMBAKAR LEBIHAN LEMAK YANG TERKUMPUL DALAM BADAN UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Ini lah dinamakan proses PEMBAKARAN LEMAK SECARA SEMULAJADI.

5. Bukan selama-lamanya kite tak boleh makan nasi dan minum air manis. Selepas dah dapat berat badan ideal, kite dah boleh ambik sebanyak 100gm carbo setiap hari. Masa ni nasi dan makanan dan minuman bergula dah boleh makan dah hanya berpada2 la, baru badan boleh maintain walaupun tanpa bantuan ALSD2 pada masa ni.
 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...